Poznaj naszych NAUCZYCIELI:


dr inż. Michał Wiśniewski
Założyciel Szkoły Hyperion i zaangażowany nauczyciel młodzieży.
Jestem absolwentem Wydziału Informatyki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej w 1995r. oraz Universite du Quebec a Trois-Rivieres w Kanadzie w 1999r. Posiadam wieloletnie doświadczenie w zakresie inżynierii, badań i rozwoju, biznesu i zarządzania oraz w nauczaniu uczniów szkół podstawowych, średnich i studentów.
Jestem ekspertem w dziedzinie matematyki i cyfrowych metod przetwarzania danych.
Z nauczaniem i kształceniem mam kontakt od czasów studiów doktoranckich, a z upływem lat zdobyłem bogate doświadczenie w rym zakresie.
Zapraszam serdecznie do Szkoły Hyperion.


dr Karolina Kelar
Jestem absolwentką wydziału fizyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu z 1998r. Swoją naukę kontynuowałam w Instytucie Akustyki na UAM, gdzie uzyskałam tytuł doktora nauk fizycznych w 2003r. Tam również uzyskałam uprawnienia w zakresie protetyki słuchu.
Potem zaczęła się moja przygoda z nauczaniem fizyki, gdzie prowadziłam zajęcia z matematyki i fizyki w szkole podstawowej. Uczyłam również w liceum i wykładałam fizykę w Wyższej Szkole Komunikacji i Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji w Poznaniu
Cóż, fizyka nie była moją pasją już w szkole. Zauroczyła mnie dopiero na studiach, gdzie tak znakomici wykładowcy jak między innymi prof. Nawrocik potrafił połączyć ją z życiem codziennym. A urzekła mnie po wykładach największego postrachu fizyki (w tamtych czasach) prof. Fechnera, który przedstawił piękno elektrodynamiki opisanych matematycznie za pomocą równań Maxwella (genialny szkocki fizyk i matematyk, nie otrzymał nagrody Nobla, gdy umierał nie przyznawano ich jeszcze)
Uwielbiam pracę z dziećmi i młodzieżą daje mi ona sporo satysfakcji. Od czasów studenckich pomagałam zrozumieć fizykę i matematykę. Na lekcjach prowadzonych przeze mnie nie ma czasu na nudę, a czas, no cóż, jak dla każdego fizyka jest pojęciem względnym.
Prywatnie jestem mamą dwójki już dorosłych dzieci – hmm? jakie przedmioty są ich ulubionymi? Chyba nie mieli wyjścia i musieli pokochać matematykę i fizykę. I psa.
Zapraszam serdecznie na zajęcia!


dr inż. Barbara Popowska
Jestem absolwentką kierunku Matematyka na Politechnice Poznańskiej. Swoją naukę kontynuowałam na studiach doktoranckich uzyskując tytuł doktora nauk matematycznych na Politechnice Poznańskiej. Moją pasje do matematyki realizuję pracując z młodzieżą akademicką.
Od ponad 25 lat, od czasów studenckich pomagam potrzebującym zrozumieć matematykę z bardzo dobrym skutkiem. Mam szerokie doświadczenie w pracy z młodzieżą szkół podstawowych, średnich oraz studentami.
Zapraszam serdecznie na zajęcia, pokonamy razem wszelkie trudności.


dr inż. Aleksandra Hołderna – Odachowska
Jestem absolwentem Politechniki Poznańskiej, Wydziału Technologii Chemicznej o specjalności Inżynieria Procesów Chemicznych. Chemia od liceum była moją pasją. Po ukończeniu studiów udało mi się połączyć prace naukową z pracą dydaktyczną dostając się na Studia Doktoranckie na wydziale Technologii Chemicznej Politechniki Poznańskiej. Po uzyskaniu tytułu Doktora w zakresie nauk chemicznych kontynuowałam pracę jako asystent w Zakładzie Chemii Ogólnej i Nieorganicznej PP. Choć dzisiaj już nie jestem nauczycielem akademickim nauczanie wciąż jest mi bliskie, więc od kilku lat udzielam korepetycji zarówno w zakresie chemii podstawowej, jak i rozszerzonej.
Chemia na pierwszy rzut oka wydanej się trudna może czasem niezrozumiała, ale postaram się wprowadzić was w jej świat i pomóc ją poznać, zrozumieć, a może również stanie się i waszą pasją.
Serdecznie zapraszam na zajęcia


mgr inż. Izabela Włoch
Nazywam się Iza i od pięciu lat uczę matematyki. Jestem absolwentką Politechniki Poznańskiej na kierunku inżynieria biomedyczna, a prywatnie uwielbiam czytać książki i piec słodkości. W liceum sama potrzebowałam korepetycji i to właśnie dzięki nim odkryłam, że matematyka nie musi być trudna ani nudna. Z czasem pokochałam ten przedmiot i dziś staram się pokazywać innym, że każdy może go zrozumieć i polubić.


mgr inż. Maciej Szubert
Jestem absolwentem Politechniki Poznańskiej, gdzie ukończyłem Energetykę oraz Zarządzanie i Inżynierię Produkcji. Od lat fascynuję się nowoczesnymi technologiami wytwarzania energii i ich zastosowaniem w Krajowym Systemie Elektroenergetycznym. Jako inżynier szybko zauważyłem, że u podstaw każdego postępu technologicznego leży fizyka – język matematyki, który pozwala nam opisywać i rozumieć świat w sposób precyzyjny.
Matematyka to moja prawdziwa pasja – coś, co mnie niesamowicie inspiruje i napędza do działania. Kocham odkrywać jej nowe oblicza i wykorzystywać ją w praktyce. Nawet po latach nauki wciąż regularnie mnie zaskakuje, co sprawia, że nigdy mi się nie nudzi. Wierzę, że znajomość matematyki nie tylko ułatwia życie, ale i otwiera drzwi do zrozumienia, jak działa świat. Bo matematyka to nie tylko liczby i cyferki – to język wszystkiego, co nas otacza.


Angelika Jasińska
Od zawsze fascynowały mnie nauki ścisłe – ich logika, piękno i nieograniczony potencjał do rozwiązywania realnych problemów. W Hyperionie mam przywilej łączyć tę pasję z pracą – wspieram uczniów, nauczycieli i całą społeczność szkolną w tworzeniu ambitnego, ale przyjaznego środowiska nauki. Ukończyłam wiele kursów i webinarów ,aby lepiej rozumieć problemy i potrzeby dzieci i młodzieży. Jestem z nimi i dla nich.
Jako koordynator dbam o to, aby każdy projekt, zajęcia czy konkurs były nie tylko dobrze zorganizowane, ale też rozwijały ciekawość, samodzielne myślenie i odwagę do stawiania pytań. Współpracuję z naszą kadrą dydaktyczną, planuję działania szkoły i czuwam nad tym, by nasza wizja edukacji ścisłej była realizowana z sercem i konsekwencją.
Wierzę, że nauka to nie tylko liczby i wzory – to droga do rozwoju osobistego, pewności siebie i realnego wpływu na świat.


Paweł Kelar
-
sprawdzianów i kartkówek,
-
matur podstawowych i rozszerzonych,
-
egzaminów i kolokwiów na studiach technicznych.


Jan Pogonowski
Jestem Student trzeciego roku logistyki na Politechnice Poznańskiej. Matematyka towarzyszy mi od najmłodszych lat, już w szkole podstawowej była moim ulubionym przedmiotem i z czasem stała się dla mnie nie tylko obowiązkiem, ale też pasją. Lubię odkrywać jej logikę i porządek, a także szukać sposobów, aby trudne zagadnienia przedstawiać w prosty i zrozumiały sposób.
Cenię sobie cierpliwość i konsekwencję, które matematyka uczy na co dzień, a swoją sympatią do tego przedmiotu chętnie dzielę się z innymi.


Bartosz Tomkowiak, student Politechniki Poznańskiej
Jestem studentem Politechniki Poznańskiej na kierunku Automatyka i Robotyka. Zainteresowanie matematyką pojawiło się u mnie w czasach przedszkolnych podczas gier planszowych i konsekwentnie rozwijało się w podstawówce oraz liceum na profilu matematyczno-fizycznym. To właśnie z tymi przedmiotami wiązały się konkursy, w których brałem udział w czasie nauki szkolnej. Udzielając korepetycji miałem już okazję pomóc wielu osobom.


Jan Dziedzic
Jestem absolwentem IV Liceum Ogólnokształcącego Im. Komisji Edukacji Narodowej w Poznaniu, obecnie studiuję na Politechnice Poznańskiej na kierunku Budownictwo.
Matematyka to zawsze była moja mocna strona, a już od bardzo młodego wieku miałem styczność z udzielaniem korepetycji, pomagałem z matematyką zarówno w rodzinie, moim znajomym oraz innym uczniom.
Na korepetycjach zawsze staram się nie tylko nauczyć na zasadzie tzw. zakuwania, ale pomóc zrozumieć na czym polega dane zagadnienie.


Adam Dębniak
Nazywam się Adam, ukończyłem Liceum Ogólnokształcące św. Marii Magdaleny i rozpoczynam studia na Politechnice Poznańskiej na moim wymarzonym kierunku Cyberbezpieczeństwo.
Prywatnie jestem wielkim fanem muzyki, kina i przeróżnych gier wideo. Na pewno nasze lekcje będą przyjemne i owocne